18 om en månad. Hatar det här!

Duktig jag är på att skriva alltså!

En lång, jobbig, skitkul tävlingshelg väntas. Klockan 7 ska vi befinna oss i västerås på Lördag morgon. Alltså ska vi lämna stallplanen klockan 4 på morgonen! Förjävligt! Det här är det värsta med ridning ;) Tidiga mornar!

Inte nog med det så är det nationella tävlingar i helgen. Det innebär maxade banor, säkert svåra relaterade avstånd, eller blir det orelaterade då?;) Ja men typ när man ska välja att gå på 3 långa eller 4 korta typ:) Mina största svagpunkter som ryttare!

Mitt mål med den här tävlingshelgen är att ta en placering i La, göra en bra runda i msvb, helst placering där med. Nolla 1.20 på yrroll, får se om det blir debut i 1.30 när vi endå är igång, göra en bra runda i msv b på Pi på Söndagen och ta mig runt minst halva banan utan att bli utesluten i MsvA ;) <------------Nu kommer min pojkvänn bli lite sur på mig när jag sätter sånna mesiga mål, när vi vet att vi kan ;) Något Lotta Schultz också brukar påminna mig om. haha.

Men det är faktiskt så att jag har höjdskräck, och i takt med att hinderna höjs så börjar jag rida sämre och sämre. Jag gör mina bästa rundor i Lb på pi, enda gången i världen som jag rider relativt snyggt och bra:P hahah

Sedan kommer ännu en dålig grej, och det är att jag blir 18 om en månad. JAG VILL INTE! Har redan fällt många tårar över att lämna iväg min älskade Pi. världens bästa ponny! En sådan som det bara finns en utav! Pi gör aldrig något dumt (bortsett från att hon är så glad på prisutdelningarna) Nej fy, jag älskar min Pi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0