vem att lita på? dock är jag redan kvalad 1.30

Det finns många som är lite som jag, du vet med dålig koll på saker och ting.

Och idag fick jag en spark i röven. Tänk om jag hade gjort bort mig för att jag litade på min tränare som red OS?
Du kan inte lita på vem som helst.
Inte ens som den du frågar är ett proffs, kolla istället upp saker i regelboken (TR)

Förra träningen med Utvecklingsteamet fick man börja med och berätta om man uppnått sina mål för iår och vad ens nya till nästa säsong var och så. Då berättade jag att jag uppnåt mitt mål ( som var att starta 1.20, komma runt alltså) och det har jag självkalrt lyckats med. Sedan svarade jag  på frågan vad jag satsade på till nästa år, och då svarar jag att "kvala 1.30".

- Lotta, Men man behöver inte kvala 1.30?
- Jag, Jo man behöver väl 3 nollar i LA? behöver man inte? (1.20).
- Lotta, Nej nej, du får starta det när du vill. så är de väl frågar hon Totta.
-Totta, Japp! du är nog lite inne på din ponny va?;)
- Jag, Jaha, ja jag är väl de, jag var helt säker på att det var så.

Det går några dagar, så hamnar jag inne på en hästtjejs bilddagbok, där hon skrivit att hon "kvalat 1.30 idag"
-Jag, Men man behöver väl inte kvala 1.30?
-Hon, Jo om du är junior måste du ha sämst en nolla och en 4 felare för att kvala.

Där blev jag lite halv less. Tänk om jag hade startat 1.30 nu???? eller jag är ju iofs kvalad endå ;) men om jag inte hade vart de! tack vare Lotta... så nu har jag lärt mig att inte bara lyssna på andra, inte ens om dom är proffs, utan kolla hellre upp det!

Yrroll 1.20 Jag och Yrris, när vi kvalade 1.30 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0