punka, fy satan!

Idag skulle jag egentligen åka till Elldes ridhus i Hästberg med hästarna. Världens bästa Ida skulle egentligen åkt med också! Men eftersom att det var punka på transporten för andra gången på en vecka(?) så blev det ett stort stopp där för mig och hästarna.
Så istället fick dom nu vile ida. Eftersom det inte går att rida någonstans här.
Så ni som har stall hemma, men ingen ridbana eller ridhus inärheten, och har punka på transporten, hur löser ni detta?? någon som har tips?;).........................................nej förstod väl det ;).....

Just nu håller jag på med min önska/inköpslista till hästarna. Alltså sånt jag önskar mig och som jag planerar köpa.:)
Så den kommer upp strax.
Håll utkik!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag red ute i skogen när jag hade hästarna hemma, satte bara på mig en pannlampa ;)

2008-11-20 @ 19:14:28
Postat av: Anonym

Tur att nån här inte är mörkrädd då ;) men har inge brodd, och är svin halt..

2008-11-20 @ 19:22:21
Postat av: Johanna

Haha, va du är söt... :P jag är fan livrädd för mörkret! men det är svårt att rida när det är mörkt, hårt och halt.

2008-11-25 @ 22:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0