Uppdatering från tävlingarna i Avesta

Idag var det som jag berättat i tidigare inlägg regionala ponnyhopptävlingar i avesta. Det gick förväntans fullt bra i första LB.Det blev ett pet ut ur en kompination bara för att ja itne han få tillbbaka henne riktigt och hamnade i frammåt läge. Men duktig var hon ch glad var jag:D haha.

dock var självfötroendet för högt i allsvenskan klassen. ja fick fårn början inte någon riktigt bra galopp i henne och fick hålla i henne lite. tyvärr blev det för länge de hon inte gillar. så stackarn peta två hinder och sista hindret stoppade jag på. också mitt fel.  jag släppte allt... då slutade laget på 12 fel tack vare mig. känns färjävligt måste jag säga:(

dessutom måste jag tillägga att ja gick upp kvart över 4 imorse och åkte hemmifrån kvart över sex imorse!!! jäller att avra en viking. haha:P vilket jag kanske tyvärr itne är och det resulteras i vätskebrist och skakningar:P

Jag utlovar en eller två bilder på mig och Miranda för de som ville se:)

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0