tränings tips, Trav boots!

De typ första ja gjorde när ja kom hem til andreas var typ att spela guitar hero. nu när ja tänker efter känner jag mig ritkigt taskig, själv låg han o pluggade. nu vill jag tillbaka och abra pussa på dig!!

men iaf, jag blir bara bättre och bättre;) snart kör ja till och med på medium, haha nu skrattar säkert alla åt mig. Men jag är inte ritkigt så fingerfärdig somman bör vara.:P

till ridningen. har inte ridit än idag. ska rida Fidelie (min B-ponny) som ska på hoppträning med sin kanske nya tävlingsryttare imorgon!! ska bli jätte kul, hoppar hon sköter sig lite bättre bara!.

Sen ska jag rida pi. blir nog att klättra i skogen så hon bygger upp dig ganska snabbt inför finalen i allsvenskan nästa helg. det blir LA i grunden och om de blir omhoppning går den i Msv B. Sen ska jag starta La efter lagklassen.

Yrroll ska också ridas. men han har itne sin nästa tävling fören 7 JAnuari. ska rida lokalt på han, haha:P MEn jag vill börja om på nytt med nya better och så. sedan ska vi också köpa trav boots som detär lite tyngd i. ni travkunniga vet ju att travbotsen väger lite mer ( varför vet jag inte (?) ). men han ska lära sig lyfta på benen lite mer. haha.

kommer upp lite bilder och uppdatering sen när jag tränat:)


föressten. igår hade jag 102 besökande!!:) guligt att så många läser min bloogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0