snälla. bli inte som mig.

Igår blev det inget skrivande. Men det hände inegt speciellt mer än att min älskade andreas fyllde 19 år. som sagt!. Hoppas du fick en bra födelsedag underbaring:)

vila ble det för alla hästarna då. jag måste få tillbaka lite lust & ork.

har itne vart i skolan sen förra måndagen..:/ jag är så stressad att jag inte gör någonting istället. Det är så jag funkar..

Men idag ska iallafall alla hästarna ridas. är ju inte i skolan idag heller.

Har ingen direkt planering på ridturen. fidelie skulle behöva få ridas ut och bara galoppera av. Men får ju itne rida på ängarnqa än. Yrroll ska bara gå tråkig dressyr ;) och PI lika så. hon ska s till att mjukas upp och så inför tävlingen:) Någon som har några bra idéer på hu man ska rida hästen dagarna innan för at den ska gå som bäst på tävlingen?
det är ju iförsig indviduellt fårn häst till häst.

nej nu är min frukost uppäten och ska ut och rida och mocka.


puss, Sarah

Kommentarer
Postat av: Sarah

Din skolker! Nu får du kommer till skolan imon! Haha :p

2008-05-15 @ 14:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0