Jag var i skolan idag!!!!

Idag är det väldigt trist och regnigt..  Känns ju sådär när man behöver ut ch rida när detär tävling och så imorgon.

Min vanliga dag:
Min dag började med att jag fick vakna upp ensam hos Andreas ( ja han som är det bästa jag vet ;P)
Det känns alltid lika trist att vara där ensam.. Men eftersom att han är duktig och går i skolan och jag tvärt om får jag skylle mig själv.
Jag speade i vilket fall som helst guitar hero på morgonen. och jag fick 100% på en låt. rekord. även om det var på easy! haha.
Duktig har jag blivit!!!

första dagen i skolan på nästan 2 veckor var det för mig också. gick väl bra. men alltid lika jobbigt att komma tillbaka..
en lektion blev det bara, datakunskap. Sen bar det av hemmåt där jag nu sitter och dricker en kopp kaffe i soffan där också mina tre små hundar myser;) haha.

Jag ska strax ut för att fixa i stallet för tävlingen imorgon, och så ska jag senare hem till min älskling och mysa en stund innan jag ska hem igen.

Föressten. På  Söndag ahr jag fått ut han på en ridtur. Vi ska på vildmarksridning på nordsvenska westernhästar;) Jag tycker iaf att det ska bli mysigt. Jag hoppas han tycker det innerst inne med:D

Min häst dag:

Jag tror helt ärligt att det inte blir någon ridning alls idag. Gräset är alldeles blött efter de senaste dagarnas regn..
( jag rider på gräs) och vill itne riskera något nu inför en viktig tävling. så blir att gå ut med henne (pi) bara för att se att allt står rätt till. sedan ska jag packa in allt i transporten så de är klart. Oj gud vad bra att jag påminde mig själv om packningen. tror nämligen jag har glömt tvätta mina ridbyxor ja tänkt ha. De gula. Så det blir nog att ta dom vita helskodda:)

Yrroll ska jag ta en uteritt på och fidelie lika så.

föressten Y gick jätte bra i dressyren igår!!!:) myspellen. Mycket mycket pussar fick han då.haha.

jaja nu ska ja packa för tävlingen. Hur det gick får ni läsa imorgon, lovar också bilder från tävlingen :)

önska mig och Pideli-pi lycka till!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0