GH GH GH GH GH GH GGHHHHHHHHH!!

Igår var det typ en helt underbar dag. Eller jag avr inte i skolan, men men. Istället var jag hemma och städade på gården, vilket kanske inte var helt underbart. Men iallafall var jag med min prins Andreas i borlänge där vi skulle köpa födelsedags presenter.
Men börjar gick inte alls någe bra. Jag var yr och mådde dåligt. Men efter lite övertalning tog ja mig en dricka o satte mig ner. sen blev det mycket bättre:D haha. iallafall hittade vi en present. som vi skulle köpa tillsammans till oss båda och det blev guitar hero eller hur det stavas. Jag var hur nöjd som helst med det. hoppas han var det med. han tyckte jag var konstig. Men alla som spelat men itne äger ett förstår mig. haha:P

Sen köpte han ( andreas) ett par byxor av mig:) hur underbar är han inte då?? j hur mycket underbar som helst. Och till mig själv köpte jag ett linne. som jag också är mycket nöjd med:)
Efter det blev det såklart donken!.

När vi kom hem spelade hans familj kubb. haha och kan tala om att andreas minsta lillebror Emil är prwecis lika dålig förlorare som han bror.hahah. Men söta är dom.

Sen blev det massa spel med GH och lite efterrätt med hans mami o låtsas papi. hahao.

ingen ridning igår för dom små liven:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0