Fidelie :)

Idag avr det en lika bra dag som igår. Vaknade ganska tidigt. vid halv 10-halv 11. ganska tidigt iaf..
Vi gick upp och gjorde frukost som vi åt ute i strååålande sol. hur underbart? skit underbart.
Sen utmana ja han på kubb som han tyvärr vann..:( haha sen blen det lite fotbolls som JAG vann. tycker jag iaf. :)
Öhm då var vi svettiga kan ja lova. haha. De bar av innåt i huset där det blev duschning och ännu mer guitar hero. Jag hade blivit bättre under natten. undrade nästan själv om jag hade tränat i sömnen?
Om en vecka kommer jag äga:)

Sen blev det e lunch ute och studsmatta, så åkte jag hem. :( Saknar han. Men Pung kungs fyller år;) Grattis föresten haha. jaja så man måste ju låta han åg ut. desutom ska ja upp fem imorgon bitti då jag ska ävla i avesta:)

Dagens häst träning blev på elldes häst shop där 10-åriga Maria prov red Fidelie. Hon var grym!!:) hoppas de blir tävlingar för fidelie o maria. Pi därimot blev lite barbacka dressyr , ville mest checka henne. o hon var fin:)

Nu ska ja tvätta tävlingskläder sen hoppas ja min mamma vill handla naturgodis åt mig:)

puuusss bjuder på en bild på min fina fidelie:)image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0