Beachen 08

Idag har jag verkligen lagt i ett kruk för beach -08!! haha.Okej jag kanske itne är världens tjockaste precis. Men en snygg kropp skadar ju alrig. gick hem 5 km. Eller rättare sagt Sprang och gick. Vågade inte springa på 70.an för alla skulle ju undra var det var för pucko. hahah
Sen när jag kom hem åt jag för första gången på ett tag RIKTIG mat. ungsbakad falukorv och drack vanligt kran vatten. Den ni!!;)

Senare ska jag ut oc rida + mocka också :) hurtigt!

Blir dressyr idag igen. hästarna blir så snygga när dom går mycket dressyr. Hatar när dom börjar se ut som galopp ponnyer. som väldit många hoppponnyer gör nu för tiden. Dessuyom har vi ökat på maten lite så dom ska få en rundare form. hoppas degår vägen, då båda hästarna har en förmåga att se ut som gallopörer.haha.

Ingen tävling i helgen då..:( myyyycket trist.

Jaja puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0