2 days

Idag har det vart lika stekhett som igår. om inte varmare? jag har iaf tränat i jeansshorts och bikini. hahha! eller har inte tränt yrris än. men han ska ja träna ikväll då det är lite svalare.

absolut ingeting har hänt för min del idag. har vart hema hela dagen och så kommer resten av kvällen också se ut!

just de, soleksem har jag fått med:( Väldigt tråkigt. har aldrig fått det förut, så vet inte vad som har hänt nu..

här får ni lite mer kort. för vet att ni älskar det;)



image30

Ja jag vet, det är ja som böjjer stackarn:( bra med fotografer ibland:P så mna kan se hur man rider:)

image31

Min fia PI och jag galopperar lite:)

image32

Sen ville hon tydligen visa mamma konster. hahah

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon som köpt liksdan bikini som mig;)

2008-06-11 @ 16:08:18
URL: http://stephaniewahlstedt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0