Rättviks hopphelg

Som vanligt ä jag värdelös å att skriva här:P


Men tänkte uppdatera lite från tävlingarna i helgen :)

På lördagen hoppade jag Pi LB/LB Vann första klassen men i andra så petade jag ett i omhoppningen så kom trea, hade vunnit annars... Men men har ju legat i halsfluss en vecka så:P

På Söndagen hoppade jag Yrroll och vi gjorde våran första nolla + dubbel nolla :) Kom tvåa. ledde ett tag tills typ en av de sista kom och slog mig med någon hundra del eller sekund:P
haha, men det var hur bra som helst, eftersom ingen av hästarna hade gått på en vecka typ..
Men men iaf så i 1.10 klantade jag till de så vi rev tvåan :) Men som sagt han var bäst!!

Nästa tävling blir i Ludvika den 19/20 juli, då Pi ska hoppa tre LA och kanske en msv b :)

helgen efter de ska jag hoppa yrroll 110/120 i Avesta:)

nu ska jag ut och träna, ni får önska mig lycka till :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Min lilla bäbis Yrroll sakna honom :'(

Jättekul att det går bra för er. :)

2009-02-20 @ 18:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0