Ludvika rks regionala ponnymeeting

I helgen är det meeting i Ludvika. Dit ska jag. Och nervös är jag! Håller på att packa för fullt gör jag med:)

Jag ska bara rida lördag och söndagen:) så ni alla som red idag, lycka till och hoppas de gått bra;)

på lördagen ska jag hoppa LA/LA och har förhoppningsvis kvalat msv då ( har gjort en reg start iår, och då vann ja LAn, så måste rida 2 nollor till) Och på Söndagen ska jag hoppa LA  igen och har jag kvalat rider jag även msv:)

Förväntningarna är självklart stora, men jag ska bara satsa på att få fina jämna rundor, inte att vinna :) Det blir så när man kommer upp i klasserna. Viktigt att allt stämmer liksom. På en lokal liten tävling kan du liksom komma med en lång galopp in på ett hinder, men ska du hoppa en 1.20 bana måste du ha en bra galopp så du har något att ta på om du ligger fel.

Något jag måste tänka på i helgen är oxrar ur sväng. viktigt att ja har en lite kortare och bra galopp och inte panik rider in på dom.. ja likt andra har lite oxer skräck, fråga mig inte varför:P

Men men, nu ska ja fortsätta packa, + longera hästen, bada hästen, rida yroll och så ska fidde skos. + att andreas ng kommer hit en liten stund på kvällen efter hans träning.

Det är förståss min ponny Pi jag hoppar i helgen :)

Yrroll i rättvik

baby

Önska mig lycka till =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0