Tråkig dag!

Idag är det en sådan fruktansvärt tråkig dag!.  Men fick iaf veta att jag fick MVG på administrations provet, vilket jag verkligen inte trodde. Därimot gick det fruktansvärt dåligt på praktiskt marknadsförings provet..:( Hoppas jag inte sänker mitt betyg i det ämnet bara, eftersom den kursen tar slut nu..blää. bajs dag.!

Har iaf vart ute och ridit dressage i snön på pyrris. Blir bara skritt o trav eftersom ja sätter   igång honom efter vinter vilan. Pisen ska igång efter helgen. Eftersom hon är yngre behöver hon mer vila :)

Saknar tävingarna alltså, är så jävla tråkigt utan dom :(:(:(:(: så nu bjuder ja på lite gamla tävingsbilder:)
 
mitt allt neeej nu går de inte mer, eftersom datorn cpar.. inte min dag idag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0