baby is coming now

Jag är lite sådär off nu igen. Mycket plugg, mycket kärlek och hästarna är igång igen :) typ som de ska va då ;) haha.

Men i vilket fall som helst har det inte hänt mycket på hästfronten eftersom jag håller på att sätta igång dem.
Därimot blev jag uttagen till utvecklingsteam dalarna iår igen. Det är ett talangsatsningsteam där distriktet tar ut deltagarna efter olika punkter eller vad man ska säga. Det var ganska värdelöst förra året ( förlåt totta och Luise ;) ) Men det var många "dåliga" ryttare med eller vad man ska säga som bara red lokalt. Och det kändes så jävla tråkigt. Framförallt på ponnyhoppningen.
Orkar inte gå in djupare på det nu. Men iår är det nog ingen som bara rider lokalt som blivit uttagen.:) Jag kan inte påstå att jag är något proffs, men jag satsar iaf högre än 1.10. ;)

Nu bjuder jag på lite hoppbilder på pi, som vanligt, Har nästan inga på pyrromanen. :(

jnvdakn Litet skutt :)

sdbbd Hindret där bakom är rätt högt ;)

Kommentarer
Postat av: ange

HALLÅ du kanske ska uppdatera lite? ;)

2008-12-30 @ 23:23:21
URL: http://metrobloggen.se/angelinas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0