pi dåååå

Måste ju bli en liten uppdatering om dagens ridträning. pisamt att ens berätta. för det blev inprincip ingen träning i huvudtaget.

Pi hade SÅKLART en tappsko. trots att hon blev skodd för sisådär 1½ vecka sedan. kan ju inte ha vart den bästa hovslagaren precis. tyvärr.. hoppas vi hinner få tag på en hovslagare till helgen då det är Louise Haaga träning. Sist jag tränade för henne var Pi en liten 6 åring bara:)

Yrroll därimot satte jag igång lite smått idag. Eftersom han har haft en liten vila nu i 4 dagar. Han har verkat lite trött och sliten efter den senaste månadens hårdträning... Stackars lillaa gulligubben. Jaja jag tog mig en tur barbacka på honom och sedan körde lite av den här övning i skritt  för att få honom lite med lösgjord. (han är som en planka) sedan travade jag honom bara lite och sedan lite avskrittning. eftersom att övning är ganska krävande och jag vill ju inte sätta igång honom för hårt.


Anmälde mig föresten till Mora regionala/nationella tävlingar som är nästa helg. Det blir Lb/la båda dagarna då jag inte kvalat henne msv än.. Eftersom reglerna är ändrade(vilket egentligen är bra, tycker jag).

Ja ja nu ska jag ta mig i kragen och gå och sova. fast jag inte är trött. Men jag sov ju från 4 till 6 idag så det är ju inte så konsigt.



Juste måste tillägga, VÄDRET ÄR UNDERBART

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej,
Tänkte bara tipsa om en tävling på min sida där man nu kan vinna jätte fina smycken från Pandia.se !
Ha en bra dag :)
Kram

2008-05-08 @ 12:45:58
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0